Calgary, Okotoks & High river.

28 oktober 2017 - Calgary, Canada

Gisteren onze laatste dag alweer. De 2e week is omgevlogen helaas. Jo Anna moest werken dus gingen Daan en ik weer samen op stap met onze gehuurde " blauwe mug". Mijn wens was een ontbijt bij Dennies, een diner waar ik met Benco in de VS af en toe at. Daar heb ik zulke goede herinneringen aan. We ontbeten met french toast en ei met worstjes (ik) en Daan met pannekoeken en ei met bacon. Leuk om het publiek daar te observeren. Daarna gingen we naar de Chinook mall, een groot winkelcentrum. We hebben er lekker rondgestruind en ik heb er een pandora bedeltje gekocht voor Sophie haar verjaardag. Helaas was ik dat na 15 minuten al kwijt. Vermoedelijk vergeten bij de toiletten. Na een uitgebreide zoektocht door het winkelcentrum en langs de beveiliging en de informatiebalie v h winkelcentrum kwamen we uiteindelijk weer bij de pandora winkel terecht. Daar bleek een verpleegkundige v de kliniek in het winkelcentrum gebeld te hebben dat ze het gevonden had. Ik kon het in de kliniek ophalen. Met het zweet op mjjn rug kreeg ik het uiteindelijk gelukkig terug. We hebben ons rotgelopen door dat winkelcentrum en het was ook nog eens heel warm.
Maar eind goed al goed gelukkig.
Daarna zijn we nog naar 2 leuke dorpjes geweest en waren we om 16 u weer bij Jo An.
Met haar namen we een uur later de trein naar het stadion waar we naar een ijshockey wedstrijd v d Calgary flames gingen. Wat een belevenis in een uitverkocht stadion. Op de terugweg kwamen we nog allerelei mensen uitgedost voor een halloweenfeest tegen. Dat kennen wij niet dus voor ons ook leuk om te zien. Sophie was ook mee dus het was een leuke laatste avond in Calgary.
Nu zijn we op het vliegveld en zit onze fantastische reis er helaas al weer op. Het was geweldig....

1. Tries:
    29 oktober 2017