Bonusdag Kuala Lumpur

12 november 2015 - Klia, Maleisië

Wat een onoverzichtelijk en onduidelijk vliegveld in Kuala Lumpur. We moesten heel ver lopen voor we eindelijk onze bagage hadden. Toen bleken we met een trein naar een andere terminal te moeten.
Daar stond niet bij dat hij bij de terminal waar wij moesten zijn zou stoppen.
We zijn er op goed geluk toch maar ingestapt. Ik vroeg me al af of het goed ging want we waren de enige 2 westerlingen in een trein naar een internationaal vliegtuig, beetje vreemd maar het kwam goed.
Toen we uiteindelijk op de 5e etage kwamen bleken we niet te kunnen inchecken, dat kan vanavond pas . Daar stonden we met al onze bagage, geen locker te vinden om de bagage achter te laten. Die moesten dan weer ergens op de 3e etage zijn. Inmiddels hadden we er schoon genoeg van. We besloten om dan maar niet de stad in te gaan en van het voor ons geboekte airport hotel gebruik te gaan maken. Na weer zoeken vonden we eindelijk de shuttle bus die ons naar het hotel zou brengen.
Dat was totaal niet wat wij verwacht hadden van een hotel op de luchthaven.
Wij hadden hoogbouw verwacht en heel groot en druk, maar het bleken allemaal paviljoens te zijn met palmen ertussen en een zwembad met ligbedden en zitjes.
Dat was een enorme meevaller.
De kamer is standaard maar dat maakt niet uit.
We zijn gaan lunchen en daar voelde ik me wel underdressed in het restaurant.
Ik was de enige niet mosllima in het restaurant. Alle vrouwen waren gesluierd en in het lang en met lange mouwen.
Gelukkig leek niemand er aanstoot aan te nemen dat ik daar in mijn badpak met een zomerjurk erover heen zat.
We hadden wel wat meer westerse gasten verwacht anders had ik wel iets met mouwen aangetrokken.
Daarna zijn we naar het zwembad gegaan.
Het is hier bloedheet dus is het goed toeven in het water.
Zo hebben we onverwachts ipv een snikheet stadsbezoek nog een heerlijke luie middag aan het zwembad.
Dat zal weer even wennen zijn morgen in Nederland.
Bedankt voor het lezen van mijn blog, het was leuk om reacties te krijgen.
Tot snel!

1. Tries:
    12 november 2015
    Goede reis!!
  2. Linda Van Erkelens:
    12 november 2015
    Goeie terugvlucht!
    Lekker nagenieten van een mooie vakantie!
    X