Banff, Annet goede afloop.
20 oktober 2017
Ik had per ongeluk op publiceren gedrukt voor ik klaar was met mijn verhaal dus hier het laatste deel.
Ze hebben het ijskoud gehad en hebben met zijn 3en op de achterbank gezeten stijf tegen elkaar met hun benen op de middenconsole want op de vloer v d auto was het te koud.
Ze hebben een beetje geslapen en hadden nog crakers met smeerkaas en yoghurt met muesli te eten en water.
Vanochtend om 10 u besloot Annet het erop te wagen. Er lag een enorm pak sneeuw en de weg van Banff naar Jasper was afgesloten. Er liep een bandenspoor richting Banff en daar heeft ze min of meer ingereden. Ze hebben alles bij elkaar 19 u in de auto gezetenen dachten dat ik ook gestrand was en bebben nog naar ons gezocht.
Gelukkig waren wij het ongeluk dat de weg versperde net voor.
Gelukkig kreeg ik oa via Whatsapp veel support uit Nederland en dat is heel fijn als je zo ongerust bent. Vanmiddag lekker geluncht met zijn allen en met Jo An erbij. Er zit een heel goed Italiaans restaurant in ons hotel en we hadden wat te vieren ten slotte.
Jo An ging daarna terug naar Calgary en Annet en ik nog even de omgeving verkennen. Daan ging winkelen met de kinderen van Annet.
We zitten in een prachtig hotel met 2 jacuzzi's , een sauna en een soort open haard op het dak. Rondom uitzicht op de bergen. Sprookjesachtig mooi.
Annet , Daan en ik hebben daar vanavond van genoten en alle spanningen van ons af laten glijden.
Morgen scheiden onze wegen zich weer. Annet gaat naar Drumheller waar wij al geweest zijn en zij vliegen zaterdagmorgen terug naar NL.
Daan en ik gaan naar de Vermiljoen Lakes hier vlakbij om hopelijk dieren te spotten en dan naar Brooks wat nog mooier schijnt te zijn dan Drumheller.
Maar nu eerst hopelijk een hele goede nachtrust.
1 Reactie
-
Tries:20 oktober 2017Heerlijk dat alles weer goed is gekomen. Gerrit en ik begonnen het ook allemaal een beetje angstig te vinden. Ravijnen en frontale botsingen spookten op een gegeven moment in ons hoofd. Maar dat was het gelukkig niet. Geniet nog van de vakantie en voorzichtig aan.
